Monday 9 October 2017

Forex 4h Trading System


Vinneren juli beste Forex Trading System of the Month. Posted 4 år siden 12 01 AM 6 August 2013 10 Comments. After en brutal uke lang en-mot-kamp, ​​har en vinner oppstått. Ladies, herrer, monstre og roboter, la s gi det opp for NickB, vinneren av juli s Best Forex Trading System. Hvis handelssystem, 4H Scalping Metoden er en oldie, men det er sikkert en godie Gjennom årene har det utviklet seg ganske følgende i fellesskapet. Bruk av 4-timers tidsramme, 4H Scalping Metoden er det vi kaller et nakent handelssystem, da det ikke bruker en enkelt indikator. Det er riktig, jordforbindelser. Du har ikke sett noen bevegelige gjennomsnitt og oscillatorer på NickBs diagrammer. Hans systembaser handler utelukkende på pris handling, stole på trendlinjer for inngangs - og utgangssignaler. Det høres interessant for deg. Da vil du kanskje lese mer om hans system i 4H Scalping Method forum-tråden. Som vinneren av juli s konkurranse, NickB 4H Scalping Metode vil motta følgende. Et sted på Best Forex Tr Ading System BFTS Hall of Fame i forumet. Et merke på forsiden av det vil vises for hele august måned. På NickBs vegne vil vi donere 50 til en av veldedighetene i Golden List of Charities. Og til slutt , Jeg vil også mekanisere den og teste systemet hans for å se hvordan det går mot Robopip Standard for mekaniske systemer. Men etter å ha lest gjennom systemets regler, fant jeg ut at dette er svært diskresjonært. Som sådan må jeg grundig lære system først og se om jeg faktisk kan mekanisere det. Hold deg oppdatert. Med juli s konkurranse over, er det på tide å kunngjøre August s Best Forex Trading System Contest åpne Hodet på over til våre fora og send inn oppføringene for en sjanse til å vinne belønningene jeg har nettopp nevnt ovenfor for deg selv. Bare sørg for at du følger de offisielle regler og forskrifter for å være kvalifisert. Lykke til, mennesker. Testsystem 4H Scalping Method. Posted 4 år siden 2 29 AM 13 August 2013 6 Kommentarer. Nå igjen, gratulerer med 4H Scalping Metode for å bli navngitt Best Forex Trading System for juli måned Spørsmålet er, vil det stå opp imot min graderingsramme. Jeg har gått gjennom forumene og det ser ut til at systemet faktisk har vært en favoritt for lang tid, men ble bare sendt nylig Et problem var at mekanikk og handelsregler ble presentert i form av et 42-siders dokument. Som det var tilfelle hos de fleste mennesker, ble det ansett TLDR for lenge, lest det ikke, og mange trengte ikke med det. Den gode nyheten er at forumbrukeren phil838 bestemte seg for å velge en av strategiene og forenkle den for alle andre. Ifølge ham hadde han en 70-vinnersats ved å bruke denne forenklede strategien, som egentlig er ganske ganske imponerende. Hva jeg finner enda mer interessant, er hvordan systemet bruker ikke noen tekniske indikatorer i det hele tatt. Backtesting Parameters. Backtesting perioden februar 2012 til juli 2013.Entry Rules Tegn hodebunn linjer på siste sving høyder og lavtider Place kjøpe stoppordrer ti 10 pips over swing high fo r lange handler, og selg stoppordrer ti 10 pips under svingen lav for korte ordrer. For å etablere svingen høy eller lav må den foregående trenden være på minst fire 4 lys og den etterfølgende trenden skal være fire 4 lys som well. Exit Rules Sett et stopp tap på 50 pips og et overskuddsmål på 50 pips. As for risikostyringsregler har jeg besluttet å sette risikoen per handel til 1 av kontoen. Merk at den angitte 10-pip-kjøpssalget stopper rekkefølge over under hodebunnen og hodebunnen linje kvalifikasjoner har blitt lagt til av deg virkelig for å gjøre systemet mindre subjektivt Med det kan resultatene ikke 100 gjenspeile resultatene som phil838 eller Nick B har fått, men det kan fortsatt være en god tilnærming. For nå vil jeg trekke seg tilbake til min pod for å knuse tallene. Neste uke vil jeg legge inn de backtesting resultatene og karakterene av systemet basert på min ramme for mekaniske systemer. Hold tuned. Simple 4H Swing Strategy - 923 pips i 2 uker. Hei, jeg handler denne syen stamme i 3 måneder, fikk flere hundre pips og om lag 50 på konto, og jeg vil virkelig gjerne slå den til en EA. Its regler er veldig simple. It er hovedsakelig basert på prisbevegelse, og det faktum at prisene liker å gå tilbake til trend flytte gjennomsnittet og hoppe fra det, skape sterke bevegelser. Siste 2 uker Resultater. PUSD 212 pips. EURUSD 712 pips. This systemet fungerer på alle diagrammer jeg foretrekker å bruke den på 4H og 1H charts. Be sikker på å backtest det før du prøver det på enhver annen tidsramme. Entry er laget etter at prisen hopper fra Bollinger s Moving Average, når Moving Average er trending peker opp eller ned. Etter at prisen har hoppet fra MA Laget et bullish lys for lange handler eller bearish for kort, sted stopp rekkefølge 1 pip over lyset for lenge eller under lyset for korte klokkeeksempler for klareringer. Stopptap er 1 pip under lavt av den forrige linjen for lange handler, og 1 pip over høyt av forrige linjespredning for korte handler. Dette er dette systemet handler om. Stopptap er trukket til 1 pip under laveste lav av siste 4 barer for lange handler og til 1 pip over høyeste høyde av de siste 4 barene for korte handler. Utganger gjøres bare ved bakoverstopp. Jeg risikerer å starte egenkapitalen på hver handel. Det handler om det Flere eksempler på handler finner du på bloggen min. Jeg legger også inn ukentlige resultater der. Mange pips til oss alle. Hjelpe på å skape EA vil bli mye verdsatt. Det er gjort etter at prisen hopper fra Bollinger s Moving Average, når Moving Average er trending peker opp eller ned. Etter at prisen har hoppet fra MA Laget et sterkt sterkt lys for lange handler eller bearish for kort, stedstoppordre 1 pip over lyset for langt eller under lyset for korte klokkeeksempler for klareringer. I noen tilfeller i eksempler bar berører MA, i noen ikke - kan være sprette fra BB MA må kvalifiseres i flere detaljer. fxbs Entry blir gjort etter at prisen hopper fra Bollinger s Moving Average, når Flytte Gjennomsnitt trending peker opp eller ned. Etter prisen har hoppet fra MA Laget en bulli sh stearinlys for lange handler eller bearish for kort, sted stopp rekkefølge 1 pip over lyset for lenge eller under lyset for korte klokke eksempler for clarifications. in noen tilfeller i eksempler bar berører MA, i noen ikke - kan være sprette fra BB MA må kvalifiseres i flere detaljer. Du har rett, dette er en del som er litt vanskelig å programmere. En gang når stearinlys kommer nær MA, trenger det ikke å berøre det, og enn et stearinlys i motsatt retning er opprettet - Jeg vil ta handel Bounce er erklært etter stearinlys i motsatt retning er lukket. Etter en Bounce legger jeg ordrer over høy eller under lav for kort. Flere spørsmål er velkommen. Du bruker bare BB og stearinlys mønster noen andre bekreftelsessignal. phoenix bruker du bare BB og stearinlys et annet bekreftelsessignal. Bare BB og stearinlys. Bekreftelsessignalet er stearinlyset i motsatt retning som bekrefter sprettingen. Etter at stearinlyset er stengt, legger jeg stoppordrene i diagrammer du viste oppføring før candlw i handelsretningen stengte se det første diagrammet, gikk et bearish lys i nærheten av BB-linjen, så var neste stearinlys bullish, men du kom ikke inn i nærheten av det stearinlyset. 256 Hei, jeg handler dette systemet i 3 måneder, fikk flere hundre pips og om lag 50 på konto, og jeg vil gjerne slå den til en EA. Det er veldig enkelt å regne med. Det er hovedsakelig basert på prisbevegelse, og det faktum at prisene liker å spore tilbake til trending gjennomsnittlig og sprette fra det, og skape sterke bevegelser. Siste 2 uker Resultater. PUSD 212 pips. EURUSD 712 pips. This systemet fungerer på alle diagrammer. Jeg foretrekker å bruke den på 4H og 1H diagrammer. Sørg for å backtest det før du prøver det på noen annen tidsramme. Entry er laget etter at prisen hopper fra Bollinger s Moving Average, når Moving Average er trending peker opp eller ned. Etter at prisen har hoppet fra MA Laget et bullish lys for lange handler eller bearish for kort, sted stopp rekkefølge 1 pip over lyset for lenge eller under lyset for sho rt Watch eksempler for clarifications. Stop Loss er 1 pip under lav av forrige bar for lange handler, og 1 pip over høy av forrige bar spredning for korte handler. Dette er hva dette systemet handler om. Stop Tap er trailed til 1 pip under laveste lav av siste 4 barer for lange handler og til 1 pip over høyeste høyde av siste 4 barer for korte handler. Utganger gjøres bare ved bakoverstopp. Jeg risikerer 2 å starte egenkapital på hver handel. Det er om det Flere eksempler på Handler finner du på bloggen min. Jeg legger også inn ukentlige resultater der. Mange pips til oss alle. Hjelpe på å skape EA vil bli mye verdsatt.

No comments:

Post a Comment